Jak funguje služba pro krizové řízení Fact24?
Systém pro krizové řízení FACT24 je centrální nástroj poplachové signalizace a krizového managementu, a to od vypuknutí krize až do jejího úspěšného zdolání a následného zpracování: jak při národním tak i mezinárodním nasazení. FACT24 automaticky vyhlásí poplach a zašle zprávy všem v systému definovaným členům krizového řízení a zásahovým týmům mobilním telefonem nebo pomocí pevné linky, faxem, SMS, elektronickou poštou, pagerem nebo pomocí jiných předem definovaných koncových zařízení.
Všechny osoby jsou přitom službou FACT24 automaticky přizvány k tele-konferenci. Pro krizový plán není nutná žádná příprava nebo manuální navolení. Navíc lze v případě mimořádné události k odvrácení náhlého velkého objemu volajících aktivovat informační horkou linku. Ta je vybavena jak automatickým přehráváním vzkazu, tak i inteligentní funkcí přesměrování hovorů. Volající, jehož otázky nebyly ve vzkazu zodpovězeny, se tak může spojit pomocí služby FACT24 přímo s příslušnými místy. Kromě toho existuje možnost komunikovat během celé doby v reálném čase se všemi důležitými klíčovými osobami.
FACT24 je univerzální nástroj, který umožňuje rozšířenou a kontinuální výměnu živých dat a informací. Veškerá rozhodnutí a aktivity se přitom zaznamenávají v krizovém protokolu, ve kterém není možné provést změny. Kromě toho umožňuje tato funkce předplatné příslušných situací z portálů přes RSS-Feed, aby se v případě mimořádné události umožnilo rychlé a efektivní hlášení o jakémkoliv dění.
Systém Fact24 dodává na český trh firma Techniserv, spol. s r. o., v zastoupení německé společnosti F24 A.G.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.